1. Kada mogu očekivati dostavu

Dostava se vrši putem GLS i INTIME dostavne službe u roku 1 do 3 radnih dana osim ako je drugačije naznačeno u opisu proizvoda na našoj službenoj web stranici. U slučaju ukoliko je proizvod po narudžbi, rok dostave može varirati između 10-14 radnih dana. Za narudžbe izvršene petkom iza 11:00 sati te tijekom vikenda i blagdana, rok dostave počinje teći od prvog sljedećeg radnog dana. U slučaju dostave na otoke, dostava se vrši u roku od 3 do 7 dana, ovisno o lokaciji. Veliki namještaj i lomljive proizvode šaljemo na paleti kako bi osigurali sigurnu dostavu i umanjili mogućnost oštećenja pri dostavi.

2. Koja je cijena dostave?

  • Standardna dostava do 20 kg – 5 €
  • Dostava do 30 kg – 10 €
  • Dostava do 50 kg – 35 €
  • Dostava iznad 50 kg – 10 €/10 kg

3. Koliko traje servis?

Servis traje četiri do pet tjedana, osim u slučaju ako se radi o čišćenju brusilice ili zamjeni žarulje na sterilizatoru, tada ćemo Vam poslati proizvod u roku od 4-5 dana.

4. Što ako mi stigne oštećena ambalaža?

Potrebno je uslikati proizvod, pregledati je li proizvod oštećen i poslati fotografije ukoliko je došlo do oštećenja proizvoda.

5. Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja:

  • Plaćanja prilikom preuzimanja omogućuje vam da račun podmirite prilikom same dostave:
    plaćanje se izvršava isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.
  • U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na dostavnoj adresi, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
  • Više detalja o dostavi pročitajte ovdje.

Plaćanje virmanom/općom uplatnicom:

  • Opcija plaćanja virmanom/općom uplatnicom omogućuje uplatu internet bankarstvom, mobilnim bankarstvom, u banci i sl.Uplata je moguća isključivo s računa otvorenih u bankama u Hrvatskoj. Odabirom ove opcije prilikom narudžbe proizvoda, na svoju ćete e-mail adresu primiti podatke potrebne za izvršenje uplate. Proces isporuke počinje kada evidentiramo uplatu u našem sustavu. 

Kreditnim karticama (Visa, Visa Premium, Mastercard, Maestro, Diners).

  • Plaćanje na rate (1 – 12 rata) omogućeno je korisnicima Diners kartice i korisnicima MB plus usluge (navedene kartice prepoznatljive su po MBPLUS ili MBCARD logotipovima na prednjoj ili stražnjoj strani te se izdaju sa strane Erste banke te sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Sberbanke,Istarske kreditne banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb i Veneto banke). 
  • Plaćanje na rate (1 – 12 rata) omogućeno je korisnicima Visa Premium kartice.

6. Kupujem na tvrtku, kako mogu dobiti R1 račun?

Moguće je izdavanje R1 računa za sve oblike plaćanja. Podaci za izradu R1 računa se ispunjavaju prilikom odabira načina plaćanja (na 3. koraku narudžbe proizvoda) i potrebno je ispuniti polja ‘Poduzeće’ i ‘OIB’. Zbog zakonskih propisa nismo u mogućnosti naknadno izdavati R1 račune, stoga Vas molimo da obavezno obratite pažnju jeste li unijeli sve tražene podatke.

7. Mogu li preuzeti narudžbu u trgovini?

Da, narudžbe se mogu preuzeti u poslovnici. Kada je vaša narudžba spremna, dobit ćete obavijest na mail da je narudžba spremna za preuzimanje.

8. Kolika traje garancija proizvoda?

Garancija na elektroničku opremu i namještaj traje godinu dana.

9. Možete li nam izdati ponudu za poticaje HZZ-a?

Da, nudimo širok izbor opreme za kozmetičke salone za koju možemo izdati odgovarajuću ponudu.